Receptie en telefoon

Bij de receptie kunt u terecht voor algemene informatie, doorverbinden met de verschillende vakafdelingen en het afhalen van uw aangevraagde reisdocument of rijbewijs.

U bereikt de receptie van het gemeentehuis via:

  • Telefoon: (0180) 330 300
  • Fax: (0180) 330 329

Openingstijden receptie en telefoon

  • Maandag: 08.30 - 17.00 uur
  • Dinsdag: 08.30 - 19.30 uur
  • Woensdag: 08.30 - 17.00 uur
  • Donderdag: 08.30 - 19.30 uur
  • Vrijdag: 08.30 - 17.00 uur

Afspraak maken

Voor het aanvragen of regelen van bijvoorbeeld uw rijbewijs, paspoort, verhuizen, uittreksels of aangifte van geboorte of overlijden maakt u een afspraak bij het Klant Contact Centrum (KCC). 

U maakt een afspraak om persoonlijk langs te komen aan de balie. U wordt dan direct geholpen bij het aanvragen of regelen van bijvoorbeeld uw rijbewijs, paspoort, verhuizing, uittreksels of aangifte van geboorte/ overlijden.

Maak een afspraak op de datum en tijdstip welke u het beste uitkomt of bel naar (0180) 330 300.

Afspraak maken

Pagina opties

Wat vindt u van deze pagina?