Receptie en telefoon

Bij de receptie kunt u terecht voor algemene informatie, doorverbinden met de verschillende vakafdelingen en het afhalen van uw aangevraagde reisdocument of rijbewijs.

U bereikt de receptie van het gemeentehuis via:
Telefoon: (0180) 330 300
Fax: (0180) 330 329

Openingstijden receptie en telefoon

Let op aangepaste openingstijden!
- Vrijdag 21 december is het afhalen van documenten na 12.30 niet mogelijk
- Maandag 24 december is het gemeentehuis, de balie en het callcenter gesloten vanaf 15.00 uur
- Dinsdag 25 december (1e kerstdag) gesloten
‚Äč- Woensdag 26 december (2e kerstdag) gesloten
- Maandag 31 december is het gemeentehuis, de balie en het callcenter gesloten vanaf 12.30 uur
- Dinsdag 1 januari 2019 (nieuwjaarsdag) gesloten
- Woensdag 2 januari 2019 is het gemeentehuis, de balie en het callcenter geopend vanaf 10.15 uur

  • Maandag: 08.30 - 17.00 uur
  • Dinsdag: 08.30 - 19.30 uur
  • Woensdag: 08.30 - 17.00 uur
  • Donderdag: 08.30 - 19.30 uur
  • Vrijdag: 08.30 - 17.00 uur
  • Zaterdag: gesloten
  • Zondag: gesloten

Afspraak maken

Voor het aanvragen of regelen van bijvoorbeeld uw rijbewijs, paspoort, verhuizen, uittreksels of aangifte van geboorte of overlijden maakt u een afspraak bij het Klant Contact Centrum (KCC). 

U maakt een afspraak om persoonlijk langs te komen aan de balie. U wordt dan direct geholpen bij het aanvragen of regelen van bijvoorbeeld uw rijbewijs, paspoort, verhuizing, uittreksels of aangifte van geboorte/ overlijden.

Maak een afspraak op de datum en tijdstip welke u het beste uitkomt of bel naar (0180) 330 300.

Afspraak maken

Pagina opties

Wat vindt u van deze pagina?